Sunday, May 22, 2011

game paling epic penah maen



haha entry nie pasai game ja.dulu kalo saya men game ps abg saya,kalo kalah je mesti hempuk controller game tuh. kasihan abg saya kena beli controller baru dan kasihan saya kena marah sama itu abg haha.ok back to business,nih saya rasa game yang paling best + epic penah saya men.mari kita tengok sapa yang kena :)


Game pertama

game nie nama dia angry bird,best gak aa ga
me nih.burung-burung nih geram kat babi hijau nih sbb kacau depa punya markas ka apa taktau maka berperang lah mereka.game nih kalo men bebai siot.dengan babi-babi tu dok gelak kalo tak kena depa.cam aremm hahaa

screenshot game


game kedua

game nie kalo mula-mula men serious hangpa rasa cam game bodo.ta
pi lama-l
ama men takleh berenti wa cakap sama lu. mmg terbaik laa game nie. tapi kadang-kadang zombi agak annoying laa.jalan terhegeh-hegeh ja.time lawan dgn bos dia rasa cam nak hempuk laptop pun ada. duk bt pedejeii org buleh bos dia tuh.org tanam penat-penat pokok tuh,dia p baling van plak.fuuuuuuuuuuuuu...hehe overall game nih best!

screenshot game

game ketiga



game nie berkisah pasai perladangan,mining,cara nak tackle awek,jaga lembu,kambing,anjing and kuda.game nie mengajar cara kita hidup country or in malay cara hidup kampung. hangpa kena men game nie kalau nak tau camna.susah nak terang sket game nih tapi kalo men game nie,sure hangpa xkan tdoq malam punyalah. hehe :p

screenshot game


2 comments:

  1. *sep sep*
    saya pun suka main angrybirds ngan plants vs. zombies.
    hahahaha.. best gila main tu smpai bleh terlupa buat assignment.pfft..
    tp xpernah main harvestmoon

    ReplyDelete